vår!

hej babes! ÅH vilken underbar dag det är idag! Igår åkte vi som sagt till Linghem och körde ett as kul spel i typ flera timmar, sen kollade vi på film och så åkte vi hem runt halv ett! Jaja och idag, åt jag en sen frukost och just nu sitter jag på min framsida med ett par hotpants och min nya bikiniöverdel och steker för fulla muggar! ska bli så skönt och få visa upp min fina bikini när beach 2011 kommer hihi ;) Imorgon börjar jag min nya praktik klockan 11 så blir en sovmorgon imorgon också, kanske till och med en löprunda innan praktiken :D

Planerna idag är att chilla lite till i solen nu sen kanske träffa palmer & Maggan och senare ikväll ska jag träna as usual :D Livet leker! Puss ♥


Jättesöt kissemisse hos robbie!

Fin solnedgång med två påsar chips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0