då var det gjort! nöjd tjej ;D

SÅDÄR JA, då var blodomloppet avklarat! Och jag slog mitt personliga rekordn också, jag sprang nämligen 1 mil idag vilket gör mig väldigt stolt faktiskt :) Det gick jättebra och var skitkul att vara med i ett lopp för första gången i mitt liv. Fick en liten söt medalj och en tröja och lite annat smått och gott :D Efter loppet kom pappa och hämtade upp mig och nu är jag hemma och nyduschad! Ska lägga mig och kolla på en film och bara slappa nu. Och imorgon är det underbar fredag IGEN! Veckorna går så otroligt fort nu för tiden tycker jag, vips så är det helg igen!

Jaja nu är lilla jag trött så ska mysa ner mig i sängen nu, mycket skööööönt! Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0