skärblacka!

Hej hopp! Vilken dag jag hade igår, trotts att jag hade huvudvärk som fan så åkte vi till Skärblacka med Palmer, Maggan och Malin! Vart en väldigt lyckad kväll, jag och maggan myste lite med RODNEY DA SILVA på festivalen också, vilket gjorde att lilla jag vart vääääldigt starstrucked. Mums på honom! Sen stod vi och hängde lite med KALLE BAAH också för den delen, och han ville ta av sig kläderna när vi skulle ta kort men jag bad honom ha dom på sig ;) haha!

Jaja, sen när vi kom hem från konserten så åkte vi hem till Palmer och kollade på film! Så en väldigt bra kväll :D Nu kommer bildbomb från igår! Vi hörs, puss ♥


Älskling på hamlet!






BABY!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0