Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz?

tjosan! Idag är det en helt vanlig söndag, och jag och Älskling sov ut riktigt ordentligt och åt en god frukost. Efter det snörade vi på oss träningsskorna och gick en powerwalk, 5 km i vidingsjöspåret för att va exakt ;) Så det var skönt och uppfriskande, sen tog vi pappas bil och åkte och handla på Ica och nu har jag precis käkat och ska snart åka iväg och träna min älskade gruppträning som jag inte gjort nu på ett litet tag :D

Efter det blir det BB-live och lite mys i sängen. Imorgon ska jag förbi praktiken för att säga att jag inte kan jobba eftersom jag ska till skolan och fixa lite saker och åka till ett annat ställe och fixa en annan praktikplats :) Och imorgon går jag in på min DEFF period också, så då blir det att köra hårt och deffa mycket, mycket ;) Sommaren närmar sig (y)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0