MIN 18 års-dag!

Hej på er! Idag är det då min 18-års dag och dagen började med att pappa kom in och sjöng för mig sedan åkte jag till praktiken, och fick sluta klockan 3 på grund av att det inte fanns så mycket att göra :) Då åkte jag hem och tog det lugnt, sen kom pappa hem och då åkte vi och köpte kinamat och så kom Älskling också så åt vi det hemma hos mig :D Hur gott som helst! Hade mitt kalas igår så blev inte så mycket idag vilket är skönt!

För igår åt vi smörgåstårta och hela släkten var här så det har varit riktigt trevligt att fylla år. Och sen blir jag firad nästa helg också då det även blir utgång ;) hehe!

Jaja, imorgon ska jag åka och fixa mitt pass eftersom jag ska utomlands i sommar! ¤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0