if only you could see the way you shine

Hej och hå! Nu äntligen ligger jag i sängen! Mina dagar slutar oftat inte förens nio på kvällen då jag bara kan lägga mig och ta det lugnt! Idag när jag kom hem från praktiken runt kvart i 5 så sprang jag 5an i spåret och efter det körde jag styrka och mage, sedan åt jag lite havregrynsgröt :) Sen har jag läst texten som är till nationella provet i engelska imorgon, fy ska inte alls bli kul :(

Jaja, imorgon är det fredag igen, och tack gud för det. Blir att åka till farmor ♥ när jag slutar och äta lite mat och prata med henne ett tag! Efter det är inget planerat än så länge, hoppas på bra väder i helgen så man kan sola och bli brun :D

Hörs imorgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0