Fredag den trettonde maj!

Hello sunshines! Idag är jag hemma från praktiken, känner mig seg och lite vissen när jag vaknade, så tänkte sova lite till och kolla på någon bra film :) Och senare i eftermiddag ska Lisa färga mitt hår, äntligen säger jag bara, tycker det är så fruktansvärt fult nu när det har blivit solblekt och färgen gått ur, så ska färga samma hårfärg som jag gjorde förra gången, alltså, väldigt mörkbrun, like ;)

Annars är det fredag idag och endast 9 hela dagar tills jag fyller KROGEN myndig, tack och lov så härligt! :D Så då smäller det, först krogen med mina älsklingar! ♥♥


Såhär varmt såg det ut igår när vi bada! hehe. Kommer fler bilder sen när jag har fått dom av LISA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0