FÖrsta doppet, 12 MAJ ;)

Hey hoe! Idag var det först nationella, AS svårt måste jag erkänna. Men skönt att det är över nu iallafall! Efter provet gick jag och Emelie och käkade lite subway sen gick vi till H&M och kollade lite kläder, träffade även på min saknade Sofie, och bestämde att vi skulle träffas snart :D

Sen åkte jag hem och satte mig på framsidan och solade lite, och då kom Lisa över och så satt vi och stekte lite och åt vindruvor, sen bestämde vi oss för att åka till KFUM med en bil med nästan noll bensin i, för att bada lite. Vi tog oss dit och vi BADADE!! Inte bara hoppade i och upp heller utan vi simmade omkring och hoppade från bryggan flera gånger, MYS :D Grymt att bada så tidigt! Sen tog vi oss även hem med bilen också som tuuur var.

Nu ska jag åka till gymmat och bränna fläsk. Måste köra stenhårt nu till sommaren ;) Så nu blir det nog varje dag iallafall. wiho :D :D

PS. Bilder på badandet kommer senare. Nu ska jag dra mej. DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0