6 maj 2011

Tjenixen! Idag var jag i skolan klockan 9 eftersom jag skulle göra nationella provet i Engelska B, blää fyfan vi skulle skriva en uppsatts om generationer, jag tror det gick rätt bra ändå men det var ju inget vidare roligt :( Jaja, efter det gick jag till min praktikplats med My och Emelie och meddelade att jag skulle byta till en annan praktik. Kändes sorgligt men han va så snäll och sa att jag får lite vip pris nästa gång jag handlar där! NICE :D Efter det gick jag och handlade en ny byxtdress på H&M, tycker den är jättesöt och kommer bli fin till brännan i sommar ;)

Snart ska jag hoppa in i duchen och senare ikväll blir det att käka god middag hos Tess. Imorgon ska jag på Slaka marknad också så det blir en härligt helg ser det ut som :D

Vi hörs lite senare, kanske lägger in något träningsinlägg senare och tipsar lite :) Dessutom har jag hittat världens bästa träningsblogg, helt underbart bra är den :D blir och läsa varje dag och få tips!



Glömde säga att jag var hos min älskade farmor förut också, vi åt plättar och en prinsessbakelse till efterrätt, sen pratade vi lite och sen somnade vi ett tag. MYS ♥♥ Kärlek till henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0