31 maj, 2011

Hej babes! Gud vilken tråkig blogg! Men helgen var ju fullspäckad som ni vet, på lördagen så gick jag ut med mina älsklingar och dansade som bara den! Kommer bilder från det en annan dag :) Igår var det ju då måndag och det började med att jag åkte till skolan och var där cirka 10 minuter sen får man sluta, HUR SLAPPT?! Efter det gick jag och Emelie på stan ett bra tag och spanade lite nya sommarkläder :) Så idag efter skolan ska vi gå och handla allt det vi spanade in igår! Efter stan igår så åkte jag och gymmade och sen åkte jag ner till stan vid halv åtta och mötte upp Emelie igen för att sen gå till trädgårdn där min Älskling och lite folk var :D Efter ett tag gick vi till 55:an och tog in en drink och lyssnade på musik! :)

Idag börjar jag inte förens vid halv ett eller något sånt, och ska bara va där i några minuter också! Innan skolan ska jag åka och gymma och sen blir det stan och handla lite kläder med min bitch :D Nu orkar jag inte skriva mer, vi hörs senare. Puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0