3 Maj

Idag var det praktik som vanligt och jag fick sluta 4, då gick jag och köpte mig en jättegod smothie på naked juice bar, helt otroligt vad gott det var! Sen handlade jag med mig en bas tröja hem, som är fin över ett linne :) Nu väntar jag på att Älskling ska hämta upp mig så ska vi ut till Ikano och fixa lite saker sedan blir det väl inte så mycket mer av dagen. Tanken var egentligen att jag skulle ha tränat idag, men det SNÖADE som sagt då, så tanken på att sätta mig på moppen var inte liiiika frästande...:( Får bli ett hårt pass imorgon istället :D

Vi hörs kanske senare, sweet kisses ♥


Kommentarer
Postat av: carolina

sv:Haha ja jag kände det med!

2011-05-05 @ 22:30:00
URL: http://carolinaalmefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0