25 maj 2011

Hej babes! Idag började dagen med att min älskling åkte till tyskland klockan 6 imorse och ska stanna där i 4 dagar, åh vad jag kommer sakna honom :( Jaja, efter det cyklade jag till praktiken, och jobbade till cirka 4 och sen cyklade jag till stora biblioteket och lämnade in min 1000 år försenare bok :) Och nu har jag kommit hem och väntar på att pappa ska komma hem så vi kan laga något att äta! Senare ikväll ska jag färga håret! :) Vet att jag skrev att jag skulle göra det för ett tag sen, men det blev aldrig av..

Imorgon ska jag på anställningsintervju klockan 1, så vill vara fin i håret då ;) Annars längtar jag till helgen då det blir mycket roligheter. Och imorgon ska jag även springa Blodomloppet med ett lag! Så det blir himlans kul ;) Funderar även på att ge mig iväg till gymmet senare och träna styrka!! Då jag redan tränat kondition när jag cyklat fram och tillbaka från Ikano :D Puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0