21 maj, jordens undergång...

Gud vilken dålig bloggning! MEN igår tog jag det bara lugnt som jag sa att jag förmodligen skulle göra :) Idag vaknade jag halv tio och då gick jag upp och började städa hela lägenheten med pappa, eftersom vi ska ha massa gäster här imorgon! För imorgon ska vi fira lilla mig, eftersom att jag fyller imorgon, så först på morgonen blir det nog att löpa 5an i spåret innan fint folk kommer :D

Efter städningen åkte jag, pappa och min älskling ner till stan och så bjöd pappa på fika och så köpte jag ett nytt sportlinne som jag ska ha när jag tränar och sedan hittade jag är jättefin skjorta på Bikbok som jag ska ha imorgon på kalaset, kommer säkert outfitbilder på det imorgon ;) Jaja nu orkar jag inte skriva mer, ha en fin kväll, för det kommer jag ha :D Puss ♥


Älskar att jag får börja använda mina fina klackskor igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0