12 dagar kvar ♥♥

Tjingeling badring! Idag gick det rätt så bra på praktiken ändå, och jag slutade vid halv fem, och då tog jag bussen hem från Ikano, vilket tar låååång tid tycker jag så jag köpte två glasskulor att smaska på under tiden. När jag kom hem drog jag på mig träningskläderna och löpte ut till min älskling och så grillade vi grillspett och åt middag hemma hos honom :D Och nu har jag kommit hem och körde styrka och mage hemma med pappas hantlar ;)

Imorgon ska jag vistas i skolan klockan 9 för att göra sista delen i Engelska nationella provet. BLÄ, fy är lite nervös över det faktiskt! :( Jaja, annars blir det att ta en fika med min babe Emelie efter provet! och sen gymma! Skönt och sluta tidigt för en gångs skull..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0