10 Maj 2011

Tjenixen! Jag har ju inte bloggat nu på några dagar, och anledningen till detta är ju att Blogg.se har haft sina problem nu några dagar och jag försökte nämligen skriva två blogginlägg men gav upp när skiten inte funkar :) Jaja, iallafall så har jag varit på min nya praktikplats nu i två dagar och praktik över lag är fortfarande lika jävla dött som alltid! Vill bara tillbaka till skolan och aldrig ta studenten ( hmm?! ) Det är så jävligt gött väder nu också som man bara får se en skymt av på morgonen och eftermiddagen, VÄLDIGT KUL! Nu längtar jag bara till helgen då jag ska på en minneskonsert för Bob Marley, hoppas på bra väder då med så blir det alldeles strålande :D

Gymmade även imorse innan praktiken vilket var göddigt, blir och göra det imorgon också :) Vi hörs kanske senare, puss ♥


på ett ungefär såhär pigg känner jag mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0