We can dance until we die, you and I

Så var det söndag ännu en gång! Imorse vaknade jag predvid min älskling och efter ett tag gick vi upp och så gjorde vi scones och åt en god och sen frukost, helt underbart! Efter det åkte min kärlek hem och jag satte igång att städa mitt rum grundligt och damsuga lite i lägenheten och sen har jag bara tagit det lugnt och målat naglarna :)

Snart blir det att dra på mig mina nya träningskor och åka till träningen, finally! Hoppas inte mitt ben sviker mig bara :( Jaja efter det blir det en lugn kväll framför BB-Live och njuta av söndagskvällen! Skönt att vi äntligen har ställt om klockan till sommartid så det blir lite ljusare, och nu kan jag inte annat än att läääängta till den 24 april, då jag ska upp till sthlm och göra lite skojjsigheter ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0