Fan vad jag snackade, fan vad jag läckte

Hej babes! Glömde berätta att igår började jag 20 i 11 men hurtig som jag är ställde jag klockan på 07:00 och åker till gymmet och löper 5 km och kör styrka, efter det duschar jag och bastar, helt underbart skönt! :) Sen vart det skola till ungefär 2 och sen åkte jag hem och tog en powernap och efter det åkte jag ner till stan och mötte upp Emelie, Vickan och Klara och tog en fika på Café Gyllen och sen blev det hockey för våran del :D Var en ritkigt spännande match och väldigt bra stämning eftersom det var så otroligt mycket folk!

Idag slutade jag vid 20 över 12 och då åkte jag hem och tog det lugnt och nu har jag även sovit en stund, ikväll är det premiär för nya Desperate Houswifes, wohooo finally ♥♥ Sen blir det sova tidigt, och imorgon blir det bowling på idrotten med klassen ;) By the way så leker livet nu när det börjar bli lite vårväder och mindre plugg i skolan.. :D




Mums!


Har nya jeans och skor också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0