You can see it through my chest

Hej babes! Idag vaknade jag väääldigt sent och då åkte jag hem från Älskling eftersom att han är på jobbet. När jag kom hem kollade jag lite på Oprah Winfrey show och sen tog jag en powerwalk ner till Mamma, och nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar och att älskling ska komma hit :) Har inga särskilda planer ikväll så får se vad som händer!

Annars ska Mamma hjälpa mig och Älskling att boka resa här i dagarna, kanske blir idag! Våra planer är att åka strax efter midsommar någon gång. GUD SÅ UNDERBART det kommer bli! :D Men orkar inte skriva mer, vi hörs senare eller imorgon. Puss ♥


En väldigt suddig bild på mig och Madre! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0