En grillkväll!

Godmorgon sunshines!!

Helt underbart väder idag igen, och jag är uppe med tuppen och har tänkt fånga dagen igen! :) Känns nästan som att det är snäppet varmare idag, vilket det också skulle bli! Så jag ska nu ta mig lite frukost och sedan åka iväg till gymmet för att köra mitt dagliga pass! Efter det åker jag hem och solaaar ett bra tag, sen är inte planerna helt klara än men tror jag åker ner till stan en sväng för att köpa ett par nya skor och kanske ta en iste med någon väninna ;) Senare ikväll ska jag på grillfest i berg hemma hos Emelie, och maggan ska även med :D Sen kanske det blir utgång senare och dansa! :)

Lite kort om igårkväll, vi var hemma hos Palmer med han och Maggan och Tobbe och grilla och sen spela vi spel hela kvällen och tog det lugnt. Älskling och jag var tvugna att åka hem rätt skapligt då han skulle åka klockan sex på morgonen till Tyskland! Men vi hade en jättetrevlig kväll :D


Mina nya shorts!



älskling och jag <3



haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0