22 Juni 2011!

Hola!

Idag var tanken att jag skulle vända på mitt dygn, så jag var uppe jättelänge inatt eftersom att jag inte kunde sova och sen tänkte jag gå upp jättetidigt idag för att sen bli trött ikväll, tror ni jag klara det eller? :( Nej! Eftersom jag är så jäävla trött, så ställde jag om klockan till 11. Det var skönt men inte bra :) Men iallafall, idag ska jag äntligen få TRÄNA igen, ska bli helt underbart! Har inte tränat på exakt en vecka, på grund av min förkyldning! PAIN! Så snart när jag har vaknat till ordentligt och fått i mig frukost så ska jag åka bort till gymmet och pumpa muskler och köra kondition :D Har för tillfället inget mer planerat idag! Får se vad som händer ;)

Dessutom längtar jag till vi åker! Åh så jobbigt och bara vänta in tiden, vill åka nu, nu nu ! Men innan resan blir det att fira midsommar och massa härligt så det ska också blir mysigt. Har köpt en midsommar långklänning som är GORGEOUS!! :D


Tagen förra måndagen på Måndagsklubben ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0