Karma is a bitch!

Hej Babes! Igår på kvällen åt jag först kvällsmat nere hos Therese och efter det tog jag bussen ner till stan där jag mötte upp Maggan och Malin och sen satte vi oss på Steve's och jag tog en smoothie :) Där satt vi ett bra tag och babbla och jag kom hem runt 12, halv 1! Och då somnade jag bums!

Idag kom Älskling till mig runt tre och då gjorde vi god mat och sen gick vi till Centrum och hyrde film! Så vi har bara myst ikväll, med tanke på det tråkiga vädret :( Tur att vi sticker snart då!! :D åh I can't barely wait ;)

Annars var det inte mycket mer! Har funderingar på Måndagsklubben imorgon! Hört att det kommer bli drag så blir nog att dra dit en sväng! Men får se hur jag mår, är ju som sagt fortfarande lite sjuk..Jaja vi hörs imorgon mina vänner. Ha det gott ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0