Turkiet!!

Hej mina vänner! Har inta bloggat på ett tag, och häromdagen åkte jag på förkyldning, så har mest legat och bara tagit det lugnt, man blir ju så hängig :(

Jaja, idag känner jag mig liiiiiite piggare så när jag och Älskling vaknade så åt vi frukost och sen åkte vi ner till stan för att kika på resor! Vi gick in på Ticket och pratade med en jättetrevlig säljare därinne som tipsade om bra resor till Turkiet, där hon själv hade varit :) Slutade med att vi beställde en resa till Antalya som ligger i Alanya! :D Hon sa även att det var ett mysigt ställe med många grejer man kan göra och massa utflykter! Det ligger även precis vid Kleopatrastranden vilket var den finaste stranden i Alanya! :D Så nu är det bara börja småpacka lite, sola lite innan man åker och tagga! kommer bli helt underbart, en vecka med Älskling i paradiset! ÅH vad jag kommer NJUTA! :D :D :D


Här kommer vi ligga och sola! FUNKAR ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag ska till Turkiet på onsdag!! Fast side ;)

2011-06-20 @ 13:29:43
URL: http://ssmc.blogg.se/
Postat av: Tilda

Sv: jaha nice!! :) då åker vi exakt veckan efter dig alltså. Hur länge blir du kvar? En vecka? :))

2011-06-22 @ 00:03:41
Postat av: Sofie

jag kom hem idag!! va bvorta en vecka ;)

2011-06-29 @ 23:57:00
URL: http://ssmc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0