TIME OF MY LIFE!!!!!!!!!!!!!

ÅH GUD, jag blir så glad! Idag när jag står på gymmet så kommer det en låt som jag bara ÄLSKAAAAAAAAR, tycker jag känner igen den väldigt mycket. Det är en väldigt gammal låt från typ 2001, som jag lyssnare mycket på för länge sen. Och nu är jag som KÄR på nytt, GALET kär! Jag bara älskar när det blir såhär, att man hittar en låt man glömt bort :D Så nu går den på REPLAY hemma hos mig! Och måste bara säga, att det är tamefan den vackraste låten som skapats. Så fint budskap, så bra artister och såååååå bra melodi och rytm!!! Och vissa kan tycka att jag överdriver, men NEJ en låt kan GÖRA min dag länge och väl, nu kommer jag gå som på rosa moln i ett par dagar. PUSS och HEJ


♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0