Måndagsklubben!

Hej mina vänner!

ÅHHHH vilken kväll jag hade igår!! Började med att jag åkte ner till stan och där mötte jag upp Maggis och så gick vi in på måndagsklubben innan nio! Där satt vi och snackade skit och drack ett glas vitt! Sen när klockan blev elva gick vi och tog stämpel och sen till Hakepi och käka lite! Efter det gick vi in till Måndagsklubben igen och DANSA loss hela natten lång! Gud vilken underbar kväll! Har inte dansat så mycket på länge! Därinne träffar jag även på Lisis och Jonte! Kvällen slutar med att jag och lisa promenerar hem till Vidingsjö när dom hade stängt :D Är hemma ungefär 4 och somnar direkt! AWESOME!

Jaja, idag är jag trött som bara den och jag och Älskling funderar på att åka ut till Ikano och käka på det goda matstället Chili! Annars blir det nog en lugn kväll idag! :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

usch ta bort bilden på mig hah

2011-06-14 @ 23:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0