Makes me move like a freak

Hej babes! Nu var det ett par dagar sen jag blogga, men har bara inte orkat och gjort massa annat! Men idag var det som sagt avslutning, vilket höll till på Nationernas hus, efter det gick jag på stan med mina tjejer en liten stund och nu är jag hemma igen, och väntar på att gå ner till Therese och käka pannkakstårta! ;) Sen vet jag inte vad som händer denna första dag på mitt SISTA sommarlov..

Igår åkte jag och älskling ner till trädgårn och satt där och chilla med Palmer och Maggan, sen gick jag och Maggan till 55:an och glodde på lite folk och planerade fredagen, vilket kommer bli helt sinnes! Eftersom att det måste firas att det är sommarlov så ska vi ut på krogen och dance the ass off med lite tjejer :D Och eftersom det är studentvecka så kommer det va draaag på stan! :D

Lägger in lite bilder från både igårkväll och idag på avslutningen, så hörs vi lite senare. Puss ♥´


Min lilla älskling, och Palmer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0