If I had to describe the feelin', it was the best!

Hallå på er! har inte orkar skriva efter i fredags, har varit sååååå trött och är fortfarande svintrött, vet inte varför riktigt, men är bara helt sömning hela tiden..Men jaja hade kul i fredags iallafall, var jättetrevligt på studentmottagningen sen efter det blev det lite förfest i stan och sen utgång! Jag och maggan drog in på platå som vaanligt, och dansa loss :) Men iallafall idag har jag vart på gymmet och pressat och efter det åkte jag och hämta ut mitt nya pass! Och nu snart ska jag slänga i mig lite mat och senare ikväll blir det måndagsklubben med Maggis! Ska dock inte dricka något ikväll så blir nog ganska lugnt ;) Annars då, jo jag var på smultronstället igår med Älskling och åt så mycket glass att jag mådde illa, haha :D

Nu orkar jag inte skriva mer, måste försöka ta en powernap innan jag somnar på stubben..Godnatt och vi hörs imorgon! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0