fixtrix + resfeber!!

hej babes! Har inte skrivit på länge, och när jag skulle uppdatera er häromdagen så kom jag bara till ett halvt inlägg sen kom något emellen så jag glömde bort :) Har iallafall pysslat lite dom senaste dagarna med allt som ska med innan avfärd! Och nu har jag packat klart allt och bara väntar på att pappa ska komma och hämta oss klockan 10 imorgon bitti :) För imorgon går flyget till underbara Alanya där jag och älskling ska tillbringa våran solsemester :D Helt underbart! Jag har faktiskt lite resfeber och är pirrig inför imorgon då jag aldrig har rest själv till utlandet utan föräldrar! :)

Hinner nog uppdatera er lite innan jag åker imorgon för hoppningsvis! OM inte, så hörs vi när jag kommer hem! :D Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0