carpe diem! ♥

Hej på er! Idag har jag haft en underbar dag, idag har jag verkligen FÅNGAT DAGEN! Började med att jag gick upp klockan nio och åt frukost och sen åkte pappa och jag till gymmet. Efter det åkte vi ner till stan och kikade lite, pappa handlade två tröjor och sen gick vi och köpte mat, jag köpte mig en baguette och pappa en skinkpaj som vi tog med oss hem, sen har vi bara suttit båda två i varsin solstol på framsidan och solat med lite musik samtidigt :) Låter inte det helt fantastiskt? Och det bästa är att dagen inte är slut ännu, nu har jag precis duschat och det börjar lukta mat, mmm! Efter maten lite senare så ska jag fixa iordning mig och så ska Älskling hämta upp mig så ska vi åka till palmer där även Maggan är :D Blir och softa lite och så ska jag och maggan planera lite inför imorgon, tror det vankas utgång ;)

Ha det bra, puss!


bild från i lördags, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0