5 Juni 2011

HOLA!

Idag vaknade jag vid typ 10 och kunde inte somna om, så tog cykeln till gymmet och pressa lite kondition och styrka! Men shit vilken kväll jag hade igår :D Planerna var först att jag och Maggan skulle ut till Emelie i Berg och grilla med lite folk, men det vart tydligen ändrat i sista minuten så jag och Maggan åkte till Anton i Lambohov där även Mårten var, och efter ett tag åkte vi in till stan och där träffa jag Lisa, Jonte och Evelina och prata lite med dom, sen drog jag och maggan in på Platå och blev bjudna på Champagne och drinkar :) Där dansa vi hela natten och drack skumpa! Helt sjukt bra kväll! :D

Ikväll blir det god mat med familjen och sen vet jag inte vad som händer senare, kanske åker ner till stan och fikar med någon kompis :) Ha en fin dag! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0