what are words if you really don't mean them when you say them.

Hej babes! Har verkligen inte orkat skriva på ett par dagar nu, men tänkte uppdatera er lite nu ;) Idag tog jag det bara lugnt när jag vaknade och sen åkte jag och kötta på gymmet. Löpte för första gången på bandet på ett tag nu! Eftersom jag har haft problem med min benhinneinflamation..Men iallafall så gick det jättebra att löpa idag vilket känns bra! Körde sedan det vanliga och sen cyklade jag hem, och så åt mamma och jag mat! Annars har jag precis städat rummet och nu ska jag snart lägga mig och läsa min bok jag började läsa på igår! Så bra!

Imorgon blir det att gå upp tidigt och cykla till gymmet och köra hårt igen! Efter det är planerna att träffa Mysan och typ bada lite eller nått tänkte jag, men hon verkar vara lite badkruka av sig så får se vad som händer ;)

By the way så måste jag nästan säga att jag längtar liiiite till hösten då jag ska köra igång stenhårt med min träning och kost. Då börjar ju som sagt alla andra roliga gruppträningar så som step, gympa, box och sånt. Saknar det lite nu på sommaren... :) Blir även att ändra kosten helt! ( hoppas eran care-box blev full nu )



Benpressen verkar göra sitt tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: Annie

Jobbigt med benhinneinflammation, har samma problem. Ta de lugnt i början så är du snart på banan igen D

2011-07-16 @ 08:06:08
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0