20 Juli

Hej babes! Sorry för helt usel uppdatering! har inte orkat och gjort annat. De senaste dagarna har jag gymmat, träffat maggan och Palmer, käkat på smultronstället övningskört, och läst bok! Och idag ringde pappa mig klockan halv åtta på morgonen och vill att jag ska följa med och gymma. Jag, precis nyvaken och det känns som jag har ett kilo grus i mina ögon kan inte säga nej, så jag pallrar mig upp och blir hämtad av pappa :) Efter det åt vi frukost tillsammans och sen körde han hem mig till mamma, och så åkte på bakluckeloppis i cupolen :D

Har lite funderingar på om jag kanske ska byta bloggportal till typ myshowroom.se men vet inte riktigt än, ska kolla upp om det är kvalité ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0