Turkiet bilder!

Hej mina vänner! Nu är jag hemkommen från underbara Turkiet och Alanya! Egentligen kom jag hem i torsdags men har inte orkat skriva eller blogga, har varit trött och bara tagit det lugnt och gjort mig hemmastadd :) Idag tog jag cykeln till gymmet, och efter det cyklade jag ner till stan och handlade present till min älskade bror som har fyllt år! Efter det cyklade jag hem till ekholmen och sen cyklade jag upp till pappa! Snacka om rejält med träning!! :) Behövdes! Jaja, iallafall så hade jag och älskling en helt underbar resa och vi hade jättefint väder hela veckan! Eftersom att vi redan längtar tillbaka till värmen och sol och bad så ska vi åka med Palmer & Maggan vecka 31 till något härligt ställe! :D typ Grekland, eller något fint :) Längtar redan!

Nu kommer lite bilder från resan, så Enjoy!! Puss ♥












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0