Fredagsmys!

Hola!

Idag har jag inte gjort särskilt mycket, vaknade rätt sent och har bara tagit det lugnt, tanken var att jag skulle till gymmet som vanligt men igår efter träningen hade jag fortfarande jävligt ont i mitt knä så måste ta det lilla lugna med knät. Träffade även upp Maggan på stan igår och vi gick till Ticket och Resia och kollade resor :)

Ikväll hämtar Älskling upp mig och så ska vi ut till honom och käka tacos och sen imorgon på morgonen ska vi ut till västra harg och fiska! Jag ska nog bada lite också tror jag om jag känner mig rätt :D Annars har jag inte så mycket planer än så länge. Längtar som sagt tills vi åker utomlands igen, kommer bli awesome med Maggan och Palmer också :D


Kommentarer
Postat av: Annie

SV: Bra tips för en snygg rygg är alla typer av rodd. Stående, i maskin & med fria vikter, latsdrag, marklyft & chins. (klarar du inte chins så gör dem negativa, dvs hoppa upp och sega dig ner )

2011-07-18 @ 19:22:32
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0