13 Juli!

Hallå i stugan! Idag när jag vaknade tog jag cykeln till gymmet och löpe 5 km och sen styrka och grejer, cykla hem för att byta kläder för att sedan cykla tillbaka till johannelunds nya badplats och bada och käka lite lunch med My! Och nu är jag precis hemkommen och ska käka lite kvällsmat! :) Har dessvärre lite ont i mitt ena knä nu..Kan bero på att jag i prinsip har dödat benen idag med allt cyklande och löpning :( Jaja, ikväll blir det väl att ta det lugnt, kanske åker och badar med Älskling senare.

Annars imorgon blir det först gymmet och sen träffa Maggan för lite stan, kolla ticket, kanske utgång eller nått nice :D Hörs senare eller imorgon! Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0