How wonderful life is

hejsan hoppsan! Idag vaknade jag och älskling vid halv tio ungefär och då körde han mig till gymmet och så gymmade jag ett tag, oerhört skönt! Efter det åkte jag hem och fixade mig och sen åkte jag ner till stan och mötte upp Mysan och vi gick lite på stan och sen käkade jag på ett jättegott pastaställe, världens lyx lunch var det :) Efter det åkte jag hem till Pappa och efter ett tag kom Älskling och då gick vi över till Sis som vi var bjudna till på överaskningsmiddag eftersom hon har gått klart utbildningen i sthlm! Där åt vi smörgåstårta och myste med Lisa, Tim, Robert & Michaela!

Senare på kvällen åkte vi alla ut till Michaela där hon bor och så kollade vi på Alice in Wonderland och myste med chips och sånt. Så har haft världens bästa kväll med världens bästa människor


Mums vilken god mat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0