Seeing is deceiving, dreaming is believing

Hej på er! Idag har jag inte gjort så värst mycket, vaknade upp hos älskling och efter ett tag åkte jag hem och var hemma ett tag och va med min bror. Han åker till Thailand på torsdag :( Och ska vara borta i 3 månader och backpacka i flera länder. Kommer sakna honom! Jaja så vi umgicks lite och ikväll blir det att spela monopol med älskling och hans bror och några. Sen ska jag hem till mammsen. Så idag bor jag i min mjukisdress och bara tar det lugnt :D Hur skönt som helst!

Nu längtar jag tills på onsdag då jag ska träffa Maria och vi ska åka ut till hennes stall och rida, var huur länge sen som helst sen jag red, så ska bli skitkul faktist! :D


Min mysiga mjukisdress!

Hemma i Vidingsjö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0