I'll always be a faithful lover

Hej sunshines! Idag vaknade jag och Älskling runt 11 någon gång och då åkte vi ner till stan och jag bytte en blus jag hade köpt eftersom jag inte tyckte om den så mycket, och sen åkte vi och köpte Hakepi mat och åkte hem till mig och käka det, hehe :)

Men iallafall igår, så började dagen med att jag åkte till gymmet och körde en riktigt hård och svettig runda, sprang ungefär 33 minuter på bandet, motsvarande 5,3 km ;) Sen styrka och sånt! Efter det åkte jag ner till stan och köpte blusen som jag lämnade tillbaka idag. Efter det åkte jag hem och fixa mig och efter ett tag kom min chafför ( älskling ) Och hade vunnit en jättesöt nallebjörn som jag fick (a) Jaja, vi åkte och hämta upp Mysan och sen körde han ut oss till Berg där vi var på middag hemma hos Emelie och efter det gick vi till hennes lokalfest och festa. Orkar inte berätta mer men fin kväll! :D



Cupcakes ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0