Color of love ♥

Hej på er! Glömde berätta vad jag styrde med igår, började med att jag och Älskling var ute och åkte lite och sen kom sis hem från Stockholm så då åkte vi ut till Linghem där robbie bor, och så var även min älskade bror där. Vi kollade på en humorfilm och åt lite popcorn och sånt. Hur mysigt som helst, älskar dom

Idag har vi bara tagit det lugnt och på kvällen åt vi hemma hos mig och senare åkte vi ut en sväng och träffade Simon, Albin och Carro en liten stund, och förskte åka lite skridskor, men det var precis nyspolat så det gick inte så bra så vi åkte vi hem och nu ska vi kolla på Harry Potter och försöka slumra, för imorgon ska jag upp och åka till Vikingstad till Maria och rida, ska bli hur kul som helst!! :D Men mer om det imorgon, kommer nog upp lite bilder på ridturen imorgon. Nu ska vi sova, natti natti :)


Color of love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0