Cause my heart can't make a single beat without you

Hola! Det var ett litet tag sen jag bloggade, har haft lite mycket att stå i den här veckan, har haft 2 prov och lite uppgifter samt att jag har jobbat två dagar också så hinner knappt med mig själv! Men nu tar jag i prinsip helg så nu har jag tid för lite slarverier under helgen. Imorgon ska jag shoppa lite på stan och sen bara ta det lugnt på kvällen.

På lördagen ska jag först gymma, sedan blir det att börja småfixa sig lite för sen ska min pojkvän köra ut mig och Mysan till Emelie och så ska vi först käka tacos med några fler tjejer och efter det blir det lokalfest för Emelie, eftersom hon fyller 18 år på lördag, så grattis till henne :D Vi kommer va i berg så därför har jag tvingat min kära pv att vara fylleshaffis ;) Jag har det allt bra! ♥


Gammal bild från nians avslutning! Ungefär så vilt :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha söta Tilda! Det var tider det;)

2011-01-28 @ 22:07:41
Postat av: Tilda

sv: hehe jaa det var det verkligen! Saknar dom tiderna farmor <3

2011-01-30 @ 13:30:33
URL: http://tilza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0