And maybe I'm crazy, Oh it's crazy and it's true.

Sådär ja! Är nedbäddad i sängen nu och idag har jag hunnit med väldigt myket vill jag påstå, började med att jobba, efter det åkte jag till gymmet och drog en löprunda på 25 minuter och träna mage och armar, gött! Sen kom min älskade pojkvän och hämtade mig vid gymmet, för han har nämligen fått körkort så huuuuuuuur gött som helst att bara kunna åka vart man vill :) Sen åkte jag hem och duschade och fixa mig och sen åkte vi ut och åt god mat hos honom för att fira lite. Nu ligger jag i sängen och ska dricka mitt goda te och slumra lite


En bild från i sommras när jag testade min lärares brillor. Känner mig smart!

Kommentarer
Postat av: Carolina

sv:haha tack :D! joo det skulle jag absolut kunna göra, men vi borde ta det någon dag när du är med så du kan få det som du vill med färger, bilder osv :D <3

2011-01-13 @ 14:15:09
URL: http://carolinaalmefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0