Hem ljuva hem!

Hej på er! Lite seg uppdatering jag vet! Men har alldeles för mycket att tänka på nu för tiden och har därför drabbats av spänningshuvudvärk och migrän som gör att det värker hela nacken ner till axlar, så jag försöker sluta stressa så mycket som jag gör och tar det lugnt istället, och på måndag ska jag till läkaren och kolla upp mina smärtor. Men iallafall så fick vi sluta tidigare idag så jag kom hem vid halv elva redan :D  Helt underbart!

Nu blir det att dra på sig en filt och äta något till filmen "Burlesque". Det är en ny film som ska va skitbra har jag hört. Efter det blir det "never back down" tror jag, allt för att se den uuuuursnygga Cam Gigandet! Yammi vad han är snygg ;) Senare ikväll blir det träning och slappa för imorgon har jag studiedag, wooooho!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0