TRÄNING PÅ FRISK!

Hej bloggen! Jag som lovade er att skriva innan jag åkte och träna förut, men så vart det visst inte. Jag åkte iallafall ner till stan och mötte upp Judith och så gick vi till FRISK och tränade. Efter det åkte jag hem och åt god köttfärssås som pappa hade gjort och just nu kollar jag på Svensk Maffia som går på TV :) Efter det här programmet ska jag åka ner till mammi och skriva ut mitt tränings-protokoll jag har gjort! :D Jag ska börja skriva i ett protokoll när jag tränar och vad jag gör på mina träningar. Så det är nice ;)

Imorgon är det fredag och sedan är det LOV, gud så skönt! Jag behöver det just nu ♥





Såhär frescht var det på gymmet, väldigt fint om jag får säga min åsikt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0