Söndagen den 6 februari

Hej på er! Idag var jag och tränade på gymmet med pappa och det gick inte så bra som jag hade väntat mig, eftersom att jag fortfarande inte är så bra så kunde jag inte löpa lika länge som jag hade tänkt så har lite prestationsångest just nu men det tar jag igen ;) Jaja, efter det åt jag lite middag och nu ska jag kolla på massa bra på tv och bara ta det helt lugnt.

Imorgon blir det först skola, men som tur är börjar jag inte förens 20 i 11 så får en härlig sovmorgon :D efter det ska jag jobba från 15-21. Puss ♥


En lite tajt jeansskjorta :)

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

hej hej! jag skickar det här till lite olika bloggar.



Har du lust att byta länkar´? :) isf så länka mig och säg till så länkar jag dig, om du vill :)

ps rösta gärna på mitt sl bidrag hur acess kort ska se ut, om du har lust alltså? :) http://design.sl.se/bidrag/5737/



kram! / robinhoods.se - GRATIS DESIGNHJÄLP.

2011-02-11 @ 21:58:20
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0