No man is ever worth your tears, and the one who is will never make you cry

Tjoho på er! Idag vart det först ner och prata med mitt jobb och efter det gymmade jag i jag vet inte huuur länge! Men helt underbart, efter det drack jag en sån där gainomax som återställer den energin som kroppen behöver efter träning, man ska alltså dricka en sådan 5-30 minuter efter träning :) Måste säga att den hjälpte faktist så, annars efter träning brukar jag bli väldigt låg och lite yrslig om jag inte äter en frukt eller något snabbt, så det är ett hett tips till er som tränar. Tvingade sedan mamma köpa hem lite sånt till mig, hihi ;)

Nu ska jag alldeles strax slumra till filmen " My social network ", godnatt med er läsare :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0