I love the smell of friday

Hej hopp! Efter skolan idag tog jag bussen till gymmet och löpte 30 min och körde styrka tills pappa kom och hämtade mig och då åkte vi och handlade mat och sen åkte vi hem och lagade mat och åt gott! Nu har precis jag och Älskling kollat klart på filmen " kocken ". Verkligen älskar den filmen, så klockren! :D Jaja nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra resten av kvällen men det är sånt som märks.. :)

Imorgon på morgonen åker jag ner till stan och solar med Judith och efter det blir det fika hemma hos mamma med lite besök från Stockholm, resten av dagen är ännu oplanerad :) Ha en fin fredagskväll, jag njuter till fulla muggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0