En dag på stan!

Hejsan sunshines! Idag när jag vaknade så låg jag först och tog det lugnt och efter ett tag gjorde jag iordning mig och åkte ner till stan och mötte upp Judith! Sen gick vi på stan ett tag och jag köpte ett par ursnygga örhängen och en dösnygg skinnjacka, så är riktigt nöjd över dagens köp ;) Det var riktigt trevligt! När stan stängde tog jag bussen hem och då kom älskling och så gick vi till Therese och där åt vi middag. Och nu har vi skjutsat hans moster och hennes man till malmslätt, så nu ska vi bara kolla på tv och äta Ben & jerrys :D Mums!

Imorgon ska jag och pappsen åka och träna, äntligen kan jag träna igen nu när jag är på bättringsvägen! Som jag har längtat :) Ha en trevlig helg mina vänner, möjligtvis att jag uppdaterar lite senare. Annars hörs vi imorgon. Sweet kisses ♥


Häng på Lindex med cola och Judith!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0