10 Februari två tusen elva

Hej på er igen! Nu är jag äntligen hemma, det vart ungefär som jag skrev förut, jag satte mig och råpluggade och efter det åkte jag ner till stan och mötte upp Judith och så gick vi och solade en 20-minutare, riktigt skönt såhär mitt i vinterlandet. Efter det gick vi till Nautilus och skulle träna, där träffade jag även Carro och så tränade vi tillsammans. Blev 25 minuter på bandet och även massa styrka, riktigt välbehövligt idag, och grymt skönt :) Nu har precis älskling kommit till mig och så ska vi äta pastasallad som en fresh avslutning på dagen.

Imorgon är det fredag igen, hoooooow wonderful? Har inga planer för imorgon ännu men blir att njuta av en efterlängtad helg :D


Vill fortfarande bli brun :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

snygg tjej :D

2011-02-11 @ 20:34:43
URL: http://carolinaalmefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0