Who needs a heart, when a heart can be broken

Tjingeling! Sitter just nu och bara tar det lugnt, idag var det som vanligt praktik, men slutade faktiskt vid 12 redan då jag hade lite ärenden att göra, hade tid hos tandläkaren klockan 2 och det gick bra som vanligt ;) inga hål som vanligt! Efter tandläkaren så åkte jag till gymmet och tränade lite, och efter det kom bebis och hämtade upp mig så åkte vi ut till ikano-huset för jag skulle kolla en grej :D

Jaja nu är jag nyduschad och klar och ska väl bara slappa tills jag däckar..Imorgon är det fredag♥ och då flyttar jag tíll pappsen, så kvällens planer är väl först gott käk och sedan hitta på nått :) Längtar lite till valborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0