Lördag + föreläsning!

Hej babes! Uppdaterade inget igår men ska tala om att vi jobbade med vårat projektarbete och redovisade även det igår så det är skönt att det är klart nu. För nu är det bara en slapp vecka kvar i skolan, sen är det lov och praktik i 5 veckor, så vi kommer tillbaka i typ 1 vecka och 4 dagar sen innan det är sommarlov ;) ganska gött! iallafall, efter skolan åkte jag hem och duschade och fixade mig och sen åt jag en god middag med familjen och efter det mötte jag upp Mysan på rese och så åkte vi till Judith och var där hela kvällen ♥

Idag åkte jag iväg på en föreläsning med Mathias och Emelie som handlade om träning, kost och sådana saker. Var väldigt intressant och lärorikt faktist :D Ikväll blir det bara en skön kväll med inte allt för mycket planerat. Måste ta det lite lugnt, det går alldeles för långt när man vaknar upp en lördagmorgon i fullständig panik över att man TROR att man är helt sjukt försenad till skolan! Och blir stressad över att man har missat redovisningen.. haha :D


Nu vill jag ha sooool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0