It's like a dream, no end and no beginning

Hello! idag började jag halv elva och vi håller på med ett as tråkigt projekt som ska redovisas imorgon, blää :( Och som alla säkert vet så var det 50 % på hela butiken på Bik Bok idag så självklart drog jag, My och Judith dit och sen träffade vi även Emelie där. Så underbart! Handlade trotts allt bara en dööösnygg topp/linne, ska shoppa mer i Sthlm istället när jag åker upp dit snart :) Visar er linnet lite senare.

Nu ska jag slänga i mig någon frukt och något sen ska jag åka till gymmet och pumpa lite muskler och köra kondition ;) Så ja, vi hörs efter det antar jag. Puss ♥


Dagens outfit!

Kommentarer
Postat av: Bror

detta var snyggt :)

2011-04-11 @ 00:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0